tisdag 30 april 2013

Mån-Tis

Tjaba! Har haft underbara dagar så nu tänker jag berätta om det!



Måndagen var jag i skolan hela dagen, efter skolan så såg jag på Sagan om ringen med André, Filip, Fanny och Ira. Vi åt pizza och hade det asnajs! Fanny och Ira stack efter ett tag så jag och André låg och mös typ. Asnajs! Har saknat det! Satt med tårar i ögonen när Sam följde efter Frodo i slutet, så jävla bra film. Den har allt!

Sen stack jag hem och efter ett tag så kom Carro och Willgren till Drotte mansion. Vi såg på Hannibal film igen och såg sen en film med Johnny Depp om hur han är en journalist och åker och knarkar runt i hela Las Vegas med sin advokat. Najs film!
Sen stack vi till donken, stod utanför macken och ville ha cigg. Sen rökte vi lite, snackade lite skit och stack tillbaka till Drottes. På Drottes så gick Carro för att sova, men jag var pigg som satan. Så jag satt och höll Willgren uppe och hade det mysigt. Somnade i hans famn i tjugo min kanske, nä, det var bra det.
Sen gjorde jag och Willgren massa annat som jag inte tänker gå in på men sooooo close. Sen stack vi till donken och käkade drive through käk!



Puss på er för att ni fattar nada!

I alla fall, sen så stack jag till skolan. Satt och ritade hela dagen. Längtade hem på biologilektionen men missade tåget ändå! När jag kom ut så haglade det, jag har kjol och bara ben, samt en lila vårjacka. Jag blev blöt kalassnabbt. Skuttade hem på gatorna och sjöng, haha. Ingen annan jävel ute ju, så man får göra vad man vill. Därför sjöng jag och dansade och jag var så lycklig. Kom då hem, tog en cigg med Carro och Willgren och åt chips. De skjutsade mig till stationen och mitt tåg kom. Inte vilket tåg som helst, ett helt nytt tåg! Ett helt underbart tåg! Konduktören kom fram till mig då jag satt på en ensam plats vid fönstret och erbjöd mig kaffe. Jag blev så förvånad! Så jävla gulligt! Hahah åh, underbart! Mitt humör var på topp. Bra dag det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar