onsdag 24 april 2013

Nämen tja

Okej, igår var en hemsk dag. Fick reda på att jag tydligen blev utnyttjad av den där Strängnäs killen jag var hos förra veckan. Snackade med Thim om det och trodde att jag skulle spy i mitt eget ansikte, han var inte till någon tröst alls. Skrev till kuratorn på facebook, ska dit nästa vecka.
Nej men, skitsamma nu!

Idag vaknade jag, stack till skolan, var där, gjorde massa skit, hade skumma lektioner osv. Kom hem nu och jag har 17 kemi uppgifter att göra tills imorgon. Woop woop, taggarå. Nej.
Jag vill ut på dejt, vill vara fin och vill att nån uppskattar det och massa sånt. Haha, fan va jag alltid klagar här! Aja, whatever! Måste plugga, kom igen nu Alex! Eller, ska jag ät först? I have to be fucking kidding, jag är inte ens hungrig. Alltid lika kul att ha en inre dialog, nej.

Ska till ett SSU möte nu. Vill göra Jonathan glad, plus att det kan nog bli kul, eller något. Haha, nej men jag drar! Sen pluggar jag! Puss!

1 kommentar: