måndag 15 april 2013

Sorry för dålig uppdatering!

Har inte haft tid, ork eller dator i veckan men nu är jag tillbaka!

I lördags skrev jag högskoleprov, gick ganska dåligt för mig men jag gjorde det bara för att testa liksom! Efter det så drog jag ut på krogen för första gången med Natta och Erik! Klubben hette Nype och var ascool, innan vi stack dit så kollade vi förbi Nivå 22 också, hahaha! Nype var i alla fall askul! Var olika dansgolv och jag tyckte att det var askul att dansa och allt! Innan vi stack dit så var vi på O'Learys och Erik bjöd på mat som födelsedagspresent! Awesome!
Kom hem vid tre efter att jag ringt ett fyllesamtal till Carro, mysmamma var vaken. Åh :)

På söndag så träffade jag Natta och Jo-Jo och vi käkade på Sawadee! Jag åt en tre rätters med friterade räkor, grönsaker i currysås och vegetariska vårrullar, mums! Sen så satt vi brudar och snackade om livet och så, inte ofta vi ses!
Av Johanna ska jag få en ascool katttröja som jag vill kommer asap för jag är så taggad på att använda den, haha! Av Natta och Erik fick jag presentkort på New Yorker för 500:- och på H&M för 300:-, alltså, de är så grymma på att fixa presenter alla!
Efter att vi käkat så drog vi till Kista och jag shoppade massa, vilket var jätteskönt! Det var jag, Natta och en medtvingad Erik som drog runt och kollade på saker!
Sen drog jag hem!

På måndag drog jag till skolan, hängde där, hände inte så mycket! Efter skolan, mitt i natten drog jag i alla fall till Sofia, satt och pratade med henne om det mesta. Vi var asnära på att bege oss på en vandring till donken (som ligger 1,5 timmes promenad bort) och köpa fiskburgare, hahaha! Näe, sen drog jag hem!

På tisdagen så började jag skolan 13.45, gjorde inget värt då heller. Efter skolan så gick jag, Jonathan och Jacob hem till Jonathan och pluggade. Snackade lite om allt typ. Berättade för de att jag byter skola.

På onsdag var i skolan! Det var premiär av Lysistrate, en pjäs som vissa ettor gör varje år. Så jag, Ludwig och André satte oss under skolan ett tag, åt bullar och väntade på Lysistrate. Pjäsen var grym, ettorna gjorde ett fantastisk jobb! Efter det så var det folk som skulle sjunga, Jessica spelade gitarr. Jag och Axel var ute och tog en cigg och rusade in när vi såg att de spelade och guess what! De spelar Foo Fighters - Best of you. Åhhhh! Satt om mimade med i låten, en av de bättre covers på Foo Fighters jag har hört, faktiskt!

På torsdag så sket jag i mattelektionen, pluggade som satan till provet eftersom jag är dum nog att göra allt i sista sekunden. Gick till provet, det gick fan bra! På vägen dit så gick jag och Carro och sjöng på Chansen finns men är försvinnande liten av 50 hertz, vilket var passande!
Efter provet duschade jag, bytte om och stack för att möta Thim, en polare från Eskilstuna som jag träffade via instagram, vid tågstationen. Vi stack och åt pizza och jag blev så sjukt mätt! Tog fan en barnpizza men den var som vanligt gigantisk!
Sen så tog vi en pytteliten promenad, jag frös som in i helvete och sen hängde vi på stationen i en timme och då introducerade han mig för dejtingsidan Badoo. Hahahah, alltså, dudes. Så då satt vi och geekade oss innan han stack hem och jag stack hem.
När jag kom hem så såg jag och Carro på filmen "populärmusik från vittula" och jag fick henne att skaffa Badoo, hahaha! Så nu har vi favorit-markerat varandra! Sen kom Willgren över och myste med mig, typ skedade med honom och han råkade ta på mig, men det var sött. Sen typ snackade vi om youtube videos som "how to kiss" och tidigare den dagen hade jag och Carro sett på youtubeklippen "how to kiss a guys ear" för att vafan liksom, hahaha! Så Willgren, vet inte varför, skulle prova det på mig. Blev kysst över halsen, axeln och örat, ni vet sånna där awesome kyssar? Oh yea. Sen så stack de vid två på natten och jag gick och la mig!

På fredag så stack jag hem till Stockholm! Fick även kontakt med en kille på Badoo, han var snygg och ville ligga så varför inte. Vi bestämde oss att ses på söndag. Skulle se på starwars men somnade mitt i, var så sjukt trött!

Lördagen så hängde jag med Natta och Erik. Vi gick och shoppade, igen! Sen så typ kollade vi runt lite, gick in i alla affärer vi ville in på och sånt! Det var asnajs!

Sen kom söndagen, söndagen då jag stack till Åkeshov och blev upphämtad med bil. Vi åkte till en skog och skulle ha sex i bilen. Kondomen var för liten så han kunde inte hålla sig uppe, vilket ledde till att man fick suga upp. Glömde även att säga att killen var väldigt fascinerad av deep throats. Fastän vi kommit överens om att jag inte skulle göra det så fick jag deep throata honom tio gånger. Bilen var för trång, vi gick ut i skogen. Sög upp honom, hade sex i fem minuter, han kom, det gick tydligen inte mer.
Utnyttjad, javisst!
Sen så shoppade jag.

Sådärja, kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar