lördag 27 april 2013

Tjaba tjena

Ja, ni. I riktigt sen onsdagskväll så blev jag asledsen pga att folk tydligen tror jag är en hora. Yes, alltid kul att få sms om att man ska komma och suga av en kille och hans kompisar, really.

Nog om det! På torsdagen så vaknar jag och sticker till skolkuratorn, skittråkigt. Lunchar och är i skolan, det vanliga liksom. Sen, på biologin, får vi dissekera lamm-hjärta! Sååååå najs! Satt och petade på det där hjärtat i en timme. Vår kropp är så fascinerande!



Efter skolan så träffar jag en jättegullig kille vi namn Michael. Vi promenerar och så, pratar. Han var jättetrevlig!
Jag kommer hem och äter nötter, snackar med Natta i telefon. Sen lagar jag man åt mig och Carro, sen pluggar jag, sen ser jag på Hannibal och myser med Willgren igen och åh jag dör lite smått ibland av att få mysa. Alltså, jag saknar verkligen känslan av att vara på g med någon! Att ligga och kramas och vara lite osäker och ha fjärilar i magen och åh. Fan vad jag saknar det.

I alla fall, sov sen, gjorde provet på fredagen, gick inte så bra. Stack hem, var med familjen.



På lördagen, idag alltså, så klev jag upp sent för jag kunde inte sov igår kväll. Jag gick ut på balkongen och åt frukost där. Sen satt jag och ritade där och allt var awesome! Jag blev solbränd och fick lite grejer gjorda! Sen så läste jag "Kappan" av Gogol och efter det snackade jag med Jonas. Jag bestämde mig för att träff denna kille vilket till slut ledde till att jag fick reda på att han nog var smått utv. störd, eftersom han agerade på så sätt. Jag var därför extra schysst mot honom och så, men stack hem efter en timme. Jaaa..





Nää, nu får ni ha det bra så ska jag väl sova, haha. Puss!


1 kommentar:

  1. Du är ingen hora, skit i idioten. Du är fucking bäst och jag älskar dig! <3

    SvaraRadera