måndag 6 maj 2013

Måndagen

Vaknar upp och pluggar, har börjat snacka med en kille jag halvt känner, Javier. Han skriver dikter och jag har läst dem i typ tre år! Råkade träffa på honom på en buss för två år sedan en snabbis, han hade precis flyttat till mitt område. I alla fall, vi får kontakt och börjar snacka och efter ett tag bestämmer vi oss för att typ mys hos honom. Så jag sticker dit i tre-fyra timmar och har det asnajs! Har aldrig fått så många komplimanger under en så kort tid, åh, haha. Nej men fick ganska stor ego boost! Han är snygg också, ehehehe. Nej men jag fick prova lite olika saker och han kunde håll på sjukt länge också. Alltså, jag tror jag bara är bra på att reproducera mig i den här världen, så allt är som det ska! Nä men känner ni igen känslan när ni ligger på rygg och era ben är typ överallt. Man håller ingen koll liksom, hahah. Sen så var det jävligt mysigt också, vi typ låg och snackade om Starwars och sånt.

Sen så kom jag hem och typ dog. Somnade i fem timmar! Efter det vaknade jag däremot upp och pluggade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar